درباره وبلاگ

عشق یعنی اشک توبه در قنوت خواندنش با نام غفار الذنوب عشق یعنی چشمها هم در رکوع شرمگین از نام ستار العیوب عشق یعنی سر سجود و دل سجود ذکر یا رب یا رب از عمق وجود . . . ----------------------------------- یارب ز تو دل به هرکه بستم توبه بی یاد تو هرکجا نشستم توبه صدبار شکستم و ببستم توبه زین توبه که صدبار شکستم توبه ----------------------------------- به شهرعاشقانه ی ماخوش اومدین ماسعی می کنیم بهترین مطالب رو ازخدا.ازآرامش.ازعاشقی براتون بزاریم ممنون ازخوبیتون
آخرین مطالب
نويسندگان
شهرعاشقی
هرچی دل تنگت بخواد
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:طرز تهیه پیتزای دودی رژیمی , :: 10:10 قبل از ظهر ::  نويسنده : عاشق       
طرز تهیه پیتزای دودی رژیمی
مواد لازم :

خمیر پیتزای آماده

350 گرم

سیر سفید و گیاهان معطر

120 گرم

پنیر گوتا رنده شده

2 فنجان

پنیر ریکوتا ایتالیایی و یا پنیر پیتزا

1 فنجان

بوقلمون دودی ورقه شده

2 اونس

ریحان

به مقدار دلخواه


طرز تهیه :

1. فر را در درجه ی 450 فارنهایت گرم کنید. در سینی فر نسوزی روغن اسپری کنید .

2. خمیر پیتزا را بروی سینی فر پهن کنید و در دمای 450 درجه به مدت 8 دقیقه در فر قرار دهید.

3. سینی را از فر بیرون بیاورید ، ادویه و سیر را بروی آن بپاشید سپس مقداری پنیر پیتزا را با پنیر موزارلا مخلوط کرده و روی خمیر بپاشید و بوقلمون های ورقه شده را روی آن پهن کنید و به مدت 8 دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی شود.

4.غذا حاضر است آنرا به دوازده قطعه کنید و با برگهای ریحان نزئین کنید.


آیا ازدواج ارزش امتحان کرد‌نش را دارد ؟!
به گزارش ساینس‌دیلی از دانشگاه کاردیف می‌گویند افراد ازدواج‌ کرده به طور میانگین بیشتر عمر می‌کنند. آنها می‌گویند زنانی که دارای روابط متعهدی هستند، سلامت روانی بهتر، ‌و مردان دارای روابط متعهد سلامت جسمی بهتری دارند، و نتیجه می‌گیرند "در مجموع ازدواج ارزش امتحان‌کرد‌نش را دارد."

به گفته آنها سلامت جسمی مردان احتمالا به علت تاثیر مثبت همسران‌شان بر سبک زندگی آنها، و "سودمندی روانی ازدواج برای زنان ممکن است به خاطر تاکید بیشتر آنها بر اهمیت روابط باشد."

اما به گفته این دانشمندان این سفر برای عشق حقیقی همیشه مسیری هموار ندارد ، و به شواهدی اشاره می‌کنند که روابط در دوران نوجوانی با افزایش خطر نشانه‌های افسردگی نوجوانی همراه است.

آنها می‌افزایند که همه روابط برای شما خوب نیست، و به شواهدی اشاره می‌کنند که افراد مجرد نسبت به افراد متاهلی که روابط‌شان تحت فشار قرار گرفته است، سلامت روانی بهتری دارند.

آنها همچنین تایید می‌کنند جدا شدن همسران کاری بسیار سخت است،‌ و می‌گویند: "خارج شدن از رابطه آزاردهنده است" و طلاق می‌تواند تاثیر ویرانگر بر افراد داشته باشد. بی‌بندوباری و داشتن شرکای جنسی متعدد هم با خطر مرگ زودرس ارتباط داده شده است.

این پژوهشگران نتیجه می‌گیرند که با وجود اینکه شکست در روابط می‌تواند برای سلامتی زیانبار باشد، دلیلی وجود ندارد که از آن پرهیز کرد. یک رابطه خوب هم سلامت جسمی و هم سلامت روانی  را بهبود خواهد بخشید و شاید بهترین کار این باشد که از رابطه بد اجتناب کرد و نه اینکه به کلی برقراری رابطه را کنار گذاشت.

 



سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:علامت های جالب و شگفت انگیز چشم ها , :: 10:0 قبل از ظهر ::  نويسنده : عاشق       
علامت های جالب و شگفت انگیز چشم ها
از راز ارتباط غیر کلامی چه می دانید؟ چنانچه بسیاری از شما خوانندگان عزیز اطلاع دارید در یک ارتباط متقابل بیش از مهارت های کلامی ، زبان بدن و حرکات و ارتباطات غیر کلامی است که می تواند نوع رابطه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

در این میان چشم ها نقش بسزایی را ایفا می کنند و می توانند پیام رسانی قوی را داشته باشند. البته در بحث از حرکات و زبان بدن همیشه نمی توان به مطلق بودن و قطعیت رسید و بهتر است برای تصمیم گیری از مجموعه عوامل دیگری نیز کمک گرفت اما این حرکات راهنمای خوبی برای مخاطب هستند.

 


ادامه مطلب ...


برای دیده شدن نحوه صحبت کردن خود را عوض کنید
کلمات و لغاتی که برای صحبت کردن استفاده می کنید ، دید و نگرش سایرین نسبت به شما را می تواند تغییر دهد .

به نقل از مجله تایم؛ شاید حافظه بلند مدت تان ، صورت شخصی را فراموش کند اما در توانایی و به یاد آوردن صداها و نوع صحبت کردن بسیار خارق العاده عمل می کند .

پژوهشگران دانشگاه میشیگان امریکا ، در جدیدترین تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که در ارتباطات ، اولین موضوعی که جلب توجه می کند صدا و طرز صحبت کردن طرف مقابل است .

در مکالمات روزمره تان نه تند صحبت کنید نه کند ، حرکات بدنی زیاد ، تکرار مکرر یک کلمه ، مکث های طولانی برداشت صحیح و متناسبی که انتظار دارید را منتقل نمی کند .

محققان امریکائی با یک مثال ساده این موضوع را توضیح داده اند : خستگی از یک جلسه و سخنرانی می تواند به دلیل ضعف سخنران در نحوه ادای کلمات باشد .

افرادی که از کمبود اعتماد به نفس رنج می برند معمولا سریع و ارام صحبت می کنند تا سایرین در صحبت شان دقیق نشوند . نحوه کلام شما می تواند سایرین را جذب یا دفع کند .

 



10 جمله کلیدی و بسیار مهم برای جذب خانم ها !!
ده جمله کلیدی برای جذب زنان هنگامیکه از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش میکنید، برداشت او این خواهدبود که شما انسان با فکری هستید و مشتاقید بدانید وی ساعات کاری خود را چگونه سپری کرده است. اما یک هشدار:این سؤال به همسر شما مجوز…
 


ادامه مطلب ...